Goodyear UltraGrip WTD M+S
= nákladní pneu pro hnací nápravu
Pneu s výjimečnými jízdními výkony v zimě!
Pneumatika Goodyear UltraGrip WTD M+S je určena na hnací nápravu v extrémních zimních podmínkách.
Široké drážky pneumatiky Goodyear UltraGrip WTD M+S mají vynikající ochranu „Stone Holding“ pro lepší odolnost proti poškození.
Oddělené bloky pneumatiky Goodyear UltraGrip WTD M+S poskytují skvělou stabilitu, rovnoměrné opotřebení a prodlužují kilometrový výkon.
Vysoká hustota lamel umožňuje excelentní brzdný a trakční výkon na zasněžených a zledovatělých silnicích.
Otevřená konstrukce ramene zaručuje lepší boční přilnavost a robustní konstrukce kostry vylepšuje manipulaci i protektorovatelnost
Goodyear UltraGrip WTD M+S nese značení 3PMSF.
Mimořádný grip na sněhu!
- silný záběr
- skvělá stabilita
- krátká brzdná dráha
- vynikající přilnavost
- pozoruhodná ovladatelnost
- samočistící schopnosti
- rovnoměrné opotřebení
Použité technologie:
3D-BIS:
Patentovaná technologie 3D-BIS s uzamčenými bloky běhounu zvyšuje trakci, stabilitu a odolnost proti poškození.
Jedinečný tvar dezénu a jemných lamel vytvářejí pevnější a stabilnější kontaktní plochu.
O společnosti:
Goodyear Tire & Rubber Company je americká výrobní společnost, která byla založena v roce 1898 Frankem Seiberlingem. Společnost má sídlo v Akronu. Společnost vyrábí pneumatiky pro automobily, užitkové vozy, nákladní automobily, SUV, závodní automobily, letadla, pro zemědělskou techniku. Pro skutečné zlepšení vlastností kol byl zapotřebí opravdu revoluční technologický průlom. Vše změnila až nehoda. Charles Goodyear vyráběl kaučukové výrobky od 30. let devatenáctého století. V roce 1839 Charles Goodyear objevil, že zahřátím přírodního kaučuku a síry vzniká vulkanizovaná pryž. Vyvinul řadu inovativních technologií, které zvyšují výkon pneumatik pro komerční využití. To, že tyto pneumatiky splňují požadavky pro kvalifikaci výkonné zimní pneumatiky, prozrazuje označení M+S, ale také symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločkou (3PMSF). Goodyear sleduje u nákladních pneumatik 50 výkonnostních kritérií, zatímco hodnocení pneumatik EU pokrývá pouze tři z nich. Vědci v Goodyearu při svém výzkumu čerpají inspiraci z více než 115leté historie inovací a objevů, konstrukce a výroby. Goodyear představil první vzduchem plněnou nákladní pneumatiku v roce 1917. Standardní kola pro návěsy užívaná v dvoumontáži jsou těžká, drahá a jejich údržba je náročná. Pro zlepšení těchto neduhů kol pro návěsy představil Goodyear extra širokou pneumatiku Super Single, která může nahradit tradiční ráfky a pneumatiky dvoumontáže. Tato pneumatika výrazně snižuje hmotnost a tím zvyšuje užitečnou hmotnost návěsu. Obsahuje také méně součástí, je jednodušší na údržbu a má nižší valivý odpor, což výrazně přispívá k redukci celkových provozních nákladů. V roce 1971 Goodyear navrhl a zkonstruoval zcela novou technologii síťované drátěné pneumatiky pro lunární vozidlo programu Apollo. Goodyear je od roku 2004 dodavatelem závodních nákladních pneumatik pro Evropský šampionát tahačů FIA. Tyto pneumatiky zvládají často extrémní podmínky (závodní tahač váží 5500 kilogramů a jezdí rychlostí až 160 km/h). Goodyear pracuje tvrdě i v jiných oblastech vývoje, například na více ekologicky ohleduplných produktech.
Informace k produktu:
Výrobce:
Goodyear Germany GmbH
Dunlopstr. 2
63450 Hanau
Deutschland
Telefon: +49 (0)6181-68-01
E-Mail: info@goodyear.de