Nahoru
Nastavení cookies
Pro správné zobrazení a pohodlné prohlížení webu používáme cookies. Díky analýze dat můžeme zlepšovat jeho funkce. Změny nastavení se projeví pouze pro prohlížeč a zařízení, které právě používáte.
Nezbytné cookies (vždy aktivní, nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval.
Analytické (personalizace podle chování)
Na základě prohlížených stránek, upravujeme zobrazený obsah. Pomáhají nám i web zlepšovat.
Profilující (remarketingové)
Díky těmto cookies můžeme zobrazovat užitečný obsah a relevantní reklamy.
Nastavení soukromí na megamax24.cz
Používáme soubory cookies nezbytné pro správné fungování webu, analýzu provozu a návštěvnosti a personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat nebo blokovat využívání jednotlivých druhů cookies můžete v nastavení cookies pod záložkou Upravit. Pokud nám k tomu udělíte souhlas, můžeme informace o užívání našich webových stránek sdílet také s našimi reklamními a analytickými partnery. Více informací v Zásadách cookies!

Reklamace

Stručný návod

V případě, že potřebujete zboží z nějakého důvodu reklamovat, zde je stručný návod jak na to.

Odeslání reklamace

Reklamované zboží odešlete jakoukoliv přepravní společností na naši adresu. Jakmile jej obdržíme, reklamaci zpracujeme a předáme dodavateli na vyřízení. Od doby přijetí reklamace začíná zákonná lhůta pro její vyřízení. Ke zboží je nutné vyplnit reklamační formulář (zašleme na požádání emailem) a přiložit doklad o koupi.

Přidělení reklamačního čísla

Vaši reklamaci bude přiděleno reklamační číslo. Jedná se o identifikační číslo, pod kterým můžete v celém průběhu reklamačního procesu sledovat stav konkrétní reklamace. Toto číslo Vám budě přiděleno po přijetí reklamace.

Průběh reklamace

O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.

Kontakty

Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.

Doručovací adresa:
Megamoto s.r.o. - reklamace
Netovická 262
274 01 Slaný
info@megamax24.cz
Tel.: +420 312 547 380

Poškozená zásilka

GLS

V případě jakéhokoliv viditelného poškození zásilky nebo obalu umožní GLS Příjemci, aby ihned po doručení zkontroloval obsah zásilky. Výsledek této kontroly je doručujícím řidičem zaznamenán do Zápisu o škodě sepsaného společně s Příjemcem. K této události je nutno pořídit fotodokumentaci a zaslat ji dodavateli na info@megamax24.cz a to do 2 dnů od události. Poté budete kontaktováni pracovníkem, který vyřizuje škody, ohledně zaslání potřebných náležitostí včetně fotografií poškozeného zboží. Při nenahlášení škody do 2 dnů od převzetí zásilky nebude reklamace uznána.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů

V případě odstoupení je nutné vyplnit formulář k odstoupení od smlouvy a zaslat jej emailem na info@megamax24.cz.

Vrácené zboží zašlete na Vaše náklady jakýmkoliv přepravcem na adresu: Megamoto s.r.o., Netovická 262, 274 01 Slaný. Peníze vracíme na Vámi uvedený bankovní účet.

Právní nárok na odstoupení od kupní smlouvy má pouze fyzická osoba bez IČ. V případě nákupu zboží na IČ nevzniká na možnost odstoupení od kupní smlouvy ve 14ti denní lhůtě právní nárok.

ČASTÉ DOTAZY:

Zakoupil jsem zboží v e-shopu se sídlem v jiné zemi EU. Kolik dní mám na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu a bez sankce?

Za předpokladu, že je zahraniční e-shop zaměřen na české kupující, na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu budete mít 14 dní, stejně jako byste nakupoval v českém e-shopu. V žádném členském státě EU není lhůta pro odstoupení od smlouvy kratší než 7 pracovních dnů.


Mohu odstoupit od smlouvy uzavřené přes internet v ochranné lhůtě u každého zboží nebo služby?

Ne. Z práva na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu existuje několik výjimek. Předně jde o zboží, které bylo individuálně upravené podle Vašich požadavků a o smlouvy o poskytování služeb, pokud bylo s poskytováním služby s Vaším souhlasem započato před uplynutím ochranné lhůty. Dále jde např. o audio a video nahrávky a počítačové programy, pokud porušíte obal nosiče, výjimka platí i pro ubytování, dopravu a zábavní služby, pokud mají být poskytnuty v konkrétním termínu nebo pro dodávky novin a časopisů či zboží, jehož cena závisí na vývoji finančních trhů.


Kdo hradí poštovné při odstoupení od smlouvy, tedy když vracím zboží bez udání důvodu?

Poštovné za zaslání zboží obchodníkovi při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradíte Vy.


Vrátí mi e-shop při odstoupení od smlouvy i poštovné, které jsem zaplatil za dopravu výrobku od obchodníka ke mně?

Ano. Dle rozhodnutí Soudního dvora EU je e-shop povinen vrátit poštovné zaplacené za dopravu výrobku k zákazníkovi.


Odstoupil jsem od smlouvy bez udání důvodu, ale e-shop mi nevrátil celou zaplacenou částku. Má na to právo?

Prodejce má právo na náhradu pouze skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (např. náklady na vyčištění vráceného zboží) jinak musí spotřebiteli zpravidla vrátit celou zaplacenou částku. Spotřebitel může podnikateli odpovídat pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.