Goodyear Eagle UltraGrip Gw-3
= vysoce výkonná zimní pneu pro osobní automobily
Goodyear Eagle UltraGrip Gw-3 byla velmi kladně ohodnocena několika nezávislými testy!
Pneumatika Goodyear Eagle UltraGrip Gw-3 je určena především pro výkonné osobní vozy.
Nejmodernější technologie zajišťují silnou trakci a neskutečný výkon na suché i mokré vozovce.
Dezén pneumatiky Goodyear Eagle UltraGrip Gw-3 poskytuje skvělou přilnavost na sněhu i na ledu.
Systém drážek výborně odvádí vodu i rozbředlý sníh a zaručuje vysokou odolnost vůči aquaplaningu.
Vyniká mimořádnou přizpůsobivostí na proměnlivé zimní podmínky.
Byla speciálně navržena pro nejnáročnější řidiče vozidel střední a vyšší třídy s vysokým výkonem, kterým nabízí maximální ovladatelnost a bezpečnost na sněhu, ledu, ale také na mokrých i suchých silnicích, když teplota klesne pod hranici 7 stupňů Celsia.
Pokroková směs s velkým podílem siliky zachovává vynikající přilnavost v nízkých teplotách i pod bodem mrazu. To je zárukou prvotřídních výkonů během celé zimy.
Goodyear Eagle UltraGrip Gw-3 se může pochlubit nejmodernějšími technologiemi 3D-BIS, V-TRED dezénem s kanálky uspořádanými do tvaru písmene V a špičkovou běhounovou směsí.
- špičkové zimní obutí
- perfektní grip na sněhu a ledu
- vysoce bezpečná jízda v zimním období
- excelentní jízdní vlastnosti
Použité směsi a technologie:
Technologie 3D-BIS (3 Dimensional Block Interlocking System) = revoluční blokovací systém společnosti Goodyear vzájemně uzamyká bloky běhounu, čímž zajišťuje vyšší tuhost běhounu.
To přináší vylepšenou stabilitu řízení na mokré i suché vozovce, vysoce komfortní jízdu a excelentní přilnavost na sněhu a ledu.
Technologie V-TRED = uspořádání figur v běhounu ve tvaru písmene V umožňují efektivní odvod vody i rozbředlého sněhu ze stopy do stran a tím vysokou odolnost proti vzniku aquaplaningu.
Indikátor opotřebení běhounu = v ramenní části pneumatiky jsou speciální indikátory, které řidiče varují, když je dezén opotřebený na hranici 4 mm (doporučované minimum pro bezpečnou jízdu v zimě).
Ochranný pás na bočnici = tato rychlostní pneumatika je navržena pro výkonné automobily, které mají často ráfky z lehkých slitin, velmi náchylných k oděru při parkování podél obrubníku. Proto má v nízkoprofilových provedeních na bočnici ochranný pás, který zabraňuje kontaktu ráfku s obrubníkem.
Pneumatiky Goodyear obsahují špičkové technologie, které přinášejí vysoce spolehlivý výkon i v těch nejnáročnějších jízdních podmínkách a poskytují skvělý zážitek z jízdy.
Inovace naplňují slib značky Goodyear, které důvěřují přední světoví výrobci automobilů a řidiči na celém světě.
O společnosti (historie po současnost):
1898 = F. A. Seiberling založil americkou společnost Goodyear, která vstupuje do svého prvního domova: továrny na lepenku v Ohiu.
1904 = brzy poté, co P.W. Lichfield získal v roce 1903 patent, představujeme první snímatelnou pneumatiku na světě.
1917 = je prokázána proveditelnost nákladní přepravy přes celou zem poté, co společnost Goodyear vyslala Křídlonohý Expres na přepravní výpravu z Akronu do Bostonu. Jde o první cestu svého druhu.
1921 = Goodyear vyrábí první terénní pneumatiku : pneumatiku odolnou proti vyjetým kolejím.
1934 = představuje Lifeguard – první pneumatiku, která poskytuje mimořádnou stabilitu v případě defektu.
1941 = Hrnou se objednávky na gumové čluny, plovací vesty a pneumatiky od společnosti Goodyear na podporu válečného snažení.
1954 = vyrobila pro železnici Manhattan Railroad první pás pro pohyblivý chodník na světě.
1963 = Goodyear vyrábí svou 1 000 000 000 pneumatiku.
1965 = pneumatiky byly použity na prvním vozidle, které dosáhlo pozemního rychlostního rekordu 600 mil za hodinu (965,6 km/h).
1971 = Goodyear byly prvními pneumatikami na měsíci : MET (Modulový přístrojový transportér) Apolla 14 byl obut do pneumatik XLT společnosti Goodyear.
1976 = ve spolupráci s klinikou v Clevelandu vyvíjí Goodyear experimentální umělé srdce s pneumatickým pohonem.
1985 = poprvé se představuje ozubený hnací řemen pro automobily zvaný Hi-Miler. Goodyear představuje první celoživotní záruku v tomto průmyslu na automobilové hadice a řemeny.
1988 = společnost Goodyear vyrábí první leteckou pneumatiku s asymetrickým běhounem pro bojový letoun F-15 amerického vojenského letectva a vyrábí pneumatiky na zakázku jak pro útočný bombardér A-12 amerického vojenského námořnictva, tak pro komerční letoun McDonell Douglas MD-11.
1992 = představuje Aquatred, první pneumatiku navrženou speciálně pro mokré podmínky.
1997 = pneumatiky Goodyear vyhrávají 350. závod Formule 1 Grand Prix.
2001 = Společnost Goodyear objevuje technologii BioTRED – směs pro pneumatiky na bázi kukuřičného škrobu, která je šetrná k životnímu prostředí.
2002 = terénní pneumatika MT/R získala ocenění Automotive News PACE za inovaci produktů.
2004 = americká společnost Goodyear slaví 50. výročí jakožto dodavatel závodů NASCAR.
2005 = uvádí na trh pneumatiku RunOnFlat , která po defektu či proražení pokračuje v jízdě. Jedná se o špičkovou technologii zesílených pneumatik se systémem TPMS. Byla vyvinuta, testována a je v současné době k dispozici pro komerční prodej.
2007 = pneumatika Eagle F1 Asymmetric a její technologie Active Cornergrip Technology nastavila nové standardy vysoké výkonnosti.
2008 = představuje revoluční technologii Smartwear na pneumatice OptiGrip – na pneumatice se časem objeví nové drážky a směs zajišťující po celou dobu její životnosti vysoký výkon.
2009 = společnost Goodyear je časopisem Fortune vyhlášena nejobdivovanější společností vyrábějící díly pro motorová vozidla na světě a časopisem Forbes jednou z nejdůvěryhodnějších amerických společností.
S uvedením pneumatiky EfficientGrip na trh je představena technologie Fuel Saving – nižší spotřeba paliva, nikoli však na úkor ostatních výkonnostních charakteristik.
2010 = je časopisem Newsweek oceněna jako Nejekologičtější velká společnost. Společnost Goodyear vyvíjí pneumatiku vyrobenou z obnovitelné biomasy. Na konferenci o klimatu v Kodani je představena pneumatika podle konceptu BioIsopreneTM.
2011 = představuje technologii ActiveBraking s pneumatikou Eagle F1 Asymmetric 2 – speciálně navržená, aby při brzdění zvětšila kontakt pneumatiky s vozovkou a zkrátila tak brzdnou dráhu.
2012 = hraje hlavní roli při zavádění nařízení EU týkající se pneumatik, které zajišťuje, aby zákazníci při nákupu pneumatik činili dobře informovaná rozhodnutí ohledně všech relevantních aspektů. V tentýž den, kdy je oznámena legislativa týkající se označení pneumatik EU, je uveden na trh koncept pneumatiky AA společnosti Goodyear. Podle nového systému označování dosahuje koncept vynikajících hodnot z hlediska spotřeby paliva i přilnavosti na mokru.
2013 = technologie Air Maintenance Technology (AMT) společnosti Goodyear získává jedno z ocenění Nejlepší vynálezy roku 2012, která uděluje časopis Time.
2014 = uveden nový koncept pneumatiky Winfoot, dokonalá ukázka identity značky společnosti Goodyear, jejích hodnot a její nové kampaně pro region EMEA: „Made To Feel Good.“