Nahoru
Nastavení cookies
Pro správné zobrazení a pohodlné prohlížení webu používáme cookies. Díky analýze dat můžeme zlepšovat jeho funkce. Změny nastavení se projeví pouze pro prohlížeč a zařízení, které právě používáte.
Nezbytné cookies (vždy aktivní, nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval.
Analytické (personalizace podle chování)
Na základě prohlížených stránek, upravujeme zobrazený obsah. Pomáhají nám i web zlepšovat.
Profilující (remarketingové)
Díky těmto cookies můžeme zobrazovat užitečný obsah a relevantní reklamy.
Nastavení soukromí na megamax24.cz
Používáme soubory cookies nezbytné pro správné fungování webu, analýzu provozu a návštěvnosti a personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat nebo blokovat využívání jednotlivých druhů cookies můžete v nastavení cookies pod záložkou Upravit. Pokud nám k tomu udělíte souhlas, můžeme informace o užívání našich webových stránek sdílet také s našimi reklamními a analytickými partnery. Více informací v Zásadách cookies!
Dunlop cashback 2024
Všechna oddělěníAuto blogMoto blogRacing team
Všechny kategorieTestySoutěžeRecenzeČlánkyViděli jste násRozhovoryMiniseriál
Zpět na články
Auto blog
Náhradní
motodíly
vyhledávání
dle
motocyklu
Atv pneu
Atv pneu
Auto pneu
Autopneu
Moto pneu
Motopneu
Náhradní
autodíly
vyhledávání
dle
automobilu
Alu disky
Alukola
a disky
Články
Náhradní kolo nechte doma
Náhradní kolo nechte doma
Náhradní kolo nechte doma
Náhradní kolo nechte doma
Líbí se vám tento článek? Sdílejte ho!
Sdílet na Facebooku
1190x
Článek zobrazen:
Články

Náhradní kolo nechte doma

Technologie ContiSeal a SSR RunFat

 Nechte náhradní kolo doma. A zapomeňte i na hever a klíč na matice kol v kufru. Můžete se to dovolit díky vyhlášce 341/2014 Sb., v aktuálním znění. Stačí, když nasadíte na svůj vůz pláště se speciální konstrukcí pro nouzové dojetí po defektu. To splňují například pneumatiky s technologiemi ContiSeal i SSR RunFlat z nabídky společnosti Continental. Vybírat můžete z více než 150 rozměrů, a mezi téměř dvaceti různými provedeními plášťů s touto technologií. Pro všechna řešení je však zcela nezbytné mít ve voze systém sledování tlaku v pneumatikách.

Náhradní kolo nechte doma

ContiSeal

Technologie ContiSeal si sama dokáže poradit až s 80 procenty nejrůznějších poškození běhounu během jízdy, a to až do průměru 5 milimetrů. Vnitřní lepivá viskózní těsnící vrstva totiž veškeré drobné defekty okamžitě sama zacelí, a ani není třeba zastavit a snažit se pneumatiku nějak opravit. Funkce pláště zůstává stejná, jako u pneumatik bez poškození. „Řidiči tak většinou ani nepostřehnou, že došlo k defektu. Při použití tohoto typu pneumatik je však velmi žádoucí pravidelná kontrola jejich stavu. A mít tlak pod kontrolou automatického systému sledování tlaku v pneumatikách. Bez něj ContiSealy používat nedoporučujeme. Výhodou také je, že montáž plášťů s technologií ContiSeal je stejná jako u běžných pneumatik. Mají totožnou konstrukci, liší se pouze mírně vyšší hmotností,“ přibližuje Aleš Langer z oddělení Zákaznického servisu Continental Barum. Pláště s technologií ContiSeal hojně využívá například koncern Volkswagen, ale jsou kompatibilní i se všemi běžně dostupnými ráfky. Pamatujte však na to, že s poškozenými pneumatikami ContiSeal nemůžete jezdit do aleluja. V případě defektu proto raději hned zajeďte do našeho pneuservisu Megamax24.

Continental SSR RunFlat

S technologií SSR RunFlat zase, díky zesíleným bočnicím pneumatik, nedojde po defektu k deformaci pláště mezi silnicí a ráfkem, a nehrozí tak svléknutí pláště, poškození ráfku nebo celé nápravy. Dojezd nenahuštěné pneumatiky se zesílenými bočnicemi dosahuje minimálně 80 kilometrů, maximální rychlostí 80 kilometrů za hodinu. „Ano, pokud dojde k propíchnutí pláště, mohou řidiči na pneumatikách s technologií SSR RunFlat bezpečně dojet do servisu,“ potvrzuje Aleš Langer. Pro použití takových pneumatik je ovšem nutné mít v autě systém sledování tlaku v pláštích, nejlépe v kombinaci s elektronickou stabilizací (ESC). Novinkou pro letošní letní sezonu bylo začlenění technologie SSR RunFlat i do nabídky dalších značek koncernu Continental. V tomto případě pro značku Uniroyal, a jmenovitě pro pneumatiku RainSport 3. Takže se velice zaradovali například majitelé starších vozů BMW.

Náhradní kolo nechte domaNáhradní kolo nechte doma

Žraločí kůže na běhounu?

Stalo se tak poprvé, kdy se v rámci koncernu Continental objevily zesílené bočnice i na jiných než prémiových pláštích. Nyní jsou „runflaty“ Uniroyal k dostání v osmi velikostech, a navíc se zdokonalenou technologií Shark Skin. Pro ilustraci - na běhounu pneumatiky jsou, stejně jako na kůži žraloka, „šupinky“, optimalizující průtok vody. Potlačují také vodní turbulence a přispívají k rychlému odvodu vody, což snižuje riziko vzniku aquaplaningu na minimum. „Díky povrchu Shark Skin se navíc jedná o jednu z nejlepších pneumatik pro jízdu na mokru,“ uzavírá Aleš Langer. Co dodat?

Foto: Continental

 

19.11.2018
autor: Ivan Mašek
Náhradní kolo nechte doma
Náhradní kolo nechte doma
Náhradní kolo nechte doma
Náhradní kolo nechte doma
Líbí se vám tento článek? Sdílejte ho!
Sdílet na Facebooku
1190x
Článek zobrazen:
Podobné články

Lamborghini Huracan končí výrobu

Automobilka Lamborghini se loučí s modelem Huracán a vyrábí limitovanou edici tohoto vozu.
Celý článek

Bridgestone žaluje Apollo Vredestein

Společnost Bridgestone podala žalobu na indicko-nizozemský Apollo Vredestein kvůli značce pneu Pinza.
Celý článek

Novinka na trhu: Nordman Solstice 4

Nokian přišel s řadou Nordman už v roce 2004, nicméně vloni ji znovu oživil jako svou nezávislou značku.
Celý článek

Vítěz testů: PremiumContact 7

Nadprůměrné výkony na suché i mokré vozovce, jistá a bezpečná jízda. Skvělá vizitka novinky od Continentalu.
Celý článek
Zpět na výpis