Nahoru
Nastavení cookies
Pro správné zobrazení a pohodlné prohlížení webu používáme cookies. Díky analýze dat můžeme zlepšovat jeho funkce. Změny nastavení se projeví pouze pro prohlížeč a zařízení, které právě používáte.
Nezbytné cookies (vždy aktivní, nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval.
Analytické (personalizace podle chování)
Na základě prohlížených stránek, upravujeme zobrazený obsah. Pomáhají nám i web zlepšovat.
Profilující (remarketingové)
Díky těmto cookies můžeme zobrazovat užitečný obsah a relevantní reklamy.
Nastavení soukromí na megamax24.cz
Používáme soubory cookies nezbytné pro správné fungování webu, analýzu provozu a návštěvnosti a personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat nebo blokovat využívání jednotlivých druhů cookies můžete v nastavení cookies pod záložkou Upravit. Pokud nám k tomu udělíte souhlas, můžeme informace o užívání našich webových stránek sdílet také s našimi reklamními a analytickými partnery. Více informací v Zásadách cookies!
Dunlop cashback 2024
Všechna oddělěníAuto blogMoto blogRacing team
Všechny kategorieTestySoutěžeRecenzeČlánkyViděli jste násRozhovoryMiniseriál
Zpět na články
Auto blog
Náhradní
motodíly
vyhledávání
dle
motocyklu
Atv pneu
Atv pneu
Auto pneu
Autopneu
Moto pneu
Motopneu
Náhradní
autodíly
vyhledávání
dle
automobilu
Alu disky
Alukola
a disky
Recenze
Články
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Líbí se vám tento článek? Sdílejte ho!
Sdílet na Facebooku
968x
Článek zobrazen:
1x
Hodnoceno:
5
Celkové hodnocení:
Recenze
Články

Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…

Continental WinterContact TS 870 a TS 870 P

Společnost Continental plánovala uvedení čerstvých novinek zimních pneu na trh postupně, a tak avizovala oficiální představení modelu WinterContact TS 870 už vloni. Kvůli covidu-19 jej však odložila až na letošní léto.

Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…

Česko-slovenská stopa

I proto, že se blíží čas, kdy velcí distributoři a prodejci pneu budou co nevidět navážet sklady pro zimní sezonu. Takže neváhala, a přidala ještě model WinterContact TS 870 P. Nutno dodat, že obě novinky nesou výraznou česko-slovenskou stopu. Vyrábějí se totiž v závodech Continental Barum v Otrokovicích, a ve slovenském Púchově.

WinterContact TS 870

Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…

Pneu WinterContact TS 870 jsou vhodné zejména pro vozy střední velikosti, jako nástupce osvědčených WinterContact TS 860. Představují však zcela nový produkt, vyvinutý od základů, ať už jde o konstrukci, dezén, nebo složení směsí. V přímém srovnání nabízí o tři procenta kratší brzdnou dráhu na ledu, a o pět procent lepší ovladatelnost na sněhu.

Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…

Dostaly tradiční směrový dezén ve tvaru písmene V, kdy hlavní drážky směřují ke zvlněné středové drážce po obvodu pneumatiky, což jim dodává odlišný vzhled od většiny konkurentů. Navíc díky této kombinaci vývojáři dosáhli rychlejšího odvádění vody při jízdě v dešti. Pneu je tak ještě odolnější vůči aquaplaningu, a současně je značně ekologická, díky nižšímu valivému odporu a vyššímu kilometrovému nájezdu.

Na sníh chytře

Navíc technologie SnowCurve+ posiluje vzájemné propojení pneumatiky se sněhem na povrchu vozovky. Pro představu - speciální 3D drážky se při jízdě na zasněžené vozovce samozřejmě naplní sněhem, ovšem za každou cenu jej nevytěsňují, ale naopak ztužují.

Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…

To proto, že čím lépe sníh zadržují, tím je i přilnavost - jak se ukázalo - kvalitnější. Dalším faktorem zkracujícím brzdnou dráhu na mokru je také nová generace běhounové směsi Cool Chili s vysokým podílem siliky i speciálních polymerních pryskyřic, udržujících běhoun stále flexibilní.

WinterContact TS 870 P

Pneu WinterContact TS 870 P potom přicházejí do nabídky jako nástupce modelu TS 850 P se všemi již dříve osvědčenými technologiemi. Pro větší bezpečnost jízdy pro majitele vozů se širšími pneumatikami však vývojáři upustili od dezénu ve tvaru V, a místo něj vsadili na tužší symetrickou konstrukci se čtyřmi obvodovými drážkami.

Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…

Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…

Což nabízí velké výhody zejména na mokru, když rychleji vytěsňují vodu z kontaktní plochy, včetně lepší ovladatelnosti, kratší brzdné dráhy a účinnější ochraně proti aquaplaningu. Přinášejí také nižší valivý odpor, a o 16 procent vyšší kilometrový nájezd. To jistě ocení nejen čeští motoristé, ale vlastně všichni, kteří od zimních plášťů očekávají nájezd přesahující až 30 tisíc kilometrů. Pro TS 870 P žádný problém…

Rozměry na výběr

Řada TS 870 zahrnuje 19 rozměrů pro 14 až 17palcové ráfky, zčásti i s jejich ochranou, případně ve verzi XL s vyšší nosností, a výrobce slibuje rozšíření nabídky o dalších 45 rozměrů. U řady TS 870 P to bude zpočátku 52 velikostí od 16 až 21 palců, zčásti také s ochranou ráfků, či s označením XL, a se schválením pro rychlost až 270 km/h.

Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…

Tedy ideální řešení pro sedany, SUV i sportovní vozy, jako je Audi TT. Tuhá konstrukce je rovněž vynikající volbou pro těžší vozy s elektropohonem.

Zdroj: Continental

Foto: Continental, ilustrační

09.07.2021
autor: Ivan Mašek
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Pro „zimáky“ v létě? Proč ne…
Líbí se vám tento článek? Sdílejte ho!
Sdílet na Facebooku
968x
Článek zobrazen:
1x
Hodnoceno:
5
Celkové hodnocení:
Podobné články

Lamborghini Huracan končí výrobu

Automobilka Lamborghini se loučí s modelem Huracán a vyrábí limitovanou edici tohoto vozu.
Celý článek

Bridgestone žaluje Apollo Vredestein

Společnost Bridgestone podala žalobu na indicko-nizozemský Apollo Vredestein kvůli značce pneu Pinza.
Celý článek

Novinka na trhu: Nordman Solstice 4

Nokian přišel s řadou Nordman už v roce 2004, nicméně vloni ji znovu oživil jako svou nezávislou značku.
Celý článek

Vítěz testů: PremiumContact 7

Nadprůměrné výkony na suché i mokré vozovce, jistá a bezpečná jízda. Skvělá vizitka novinky od Continentalu.
Celý článek
Zpět na výpis