Portfolio motocyklových pneumatik řady Battlax se od začátku letošního roku rozrostlo o další dvě horké novinky. Společnost Bridgestone jej totiž v těchto dnech doplnila o modely Battlax Sport Touring T32 a T32GT.
A nové obutí Bridgestone tentokrát ušil přímo na míru stále oblíbenějším sportovně cestovním motocyklům. Mají mít přitom přesně takové vlastnosti, jaké od nich majitelé těchto strojů očekávají. Včetně vynikajících jízdních vlastností, jistého pocitu při řízení a skvělé zpětné vazby - zejména však za mokra.
Pneu Battlax Sport Touring T32 proto vynikají, ve srovnání s předchozím modelem Battlax Sport Touring T31, právě na mokrých silnicích. A to díky hned několika novým a inovativním prvkům, spojených s designem běhounu a použitým směsím. Využívá totiž nejnovější technologii společnosti, které Bridgestone říká „Pulse Groove Pattern Technology,“
kombinující větší počet optimálně zakřivených a na povrchu běhounu důmyslně rozmístěných pulzních drážek, s malými středovými deflektory pro vyrovnanější odtok vody z kontaktní plochy. Zadní pneu jsou nyní ještě o 13 procent širší, takže brzdná dráha může být až o sedm procent kratší. A jak výrobce zdůrazňuje, bez vlivu na jejich životnost.
Speciální pneu Battlax Sport Touring T32GT potom Bridgestone vyvinul zejména pro středně těžké až opravdu mohutné sportovně cestovní motorky, které svými technickými prvky a konstrukcí splňují požadavky zase této kategorie. I verze GT pochopitelně staví na „Pulse Groove Pattern Technology,“ ovšem specifická konstrukce k tomu všemu přidává ještě nezbytnou tuhost.
Což spolu s novou směsí dodává těmto pneumatikám výbornou ovladatelnost nejen na mokru, ale i na suchu, včetně optimální stability při vysokých rychlostech ve všech jízdních režimech. Navíc - v porovnání s Battlax Sport Touring T31 - stoupla jejich životnost o celých 10 procent.
Zdroj: Bridgestone
Foto: Bridgestone