Nahoru
Nastavení cookies
Pro správné zobrazení a pohodlné prohlížení webu používáme cookies. Díky analýze dat můžeme zlepšovat jeho funkce. Změny nastavení se projeví pouze pro prohlížeč a zařízení, které právě používáte.
Nezbytné cookies (vždy aktivní, nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval.
Analytické (personalizace podle chování)
Na základě prohlížených stránek, upravujeme zobrazený obsah. Pomáhají nám i web zlepšovat.
Profilující (remarketingové)
Díky těmto cookies můžeme zobrazovat užitečný obsah a relevantní reklamy.
Nastavení soukromí na megamax24.cz
Používáme soubory cookies nezbytné pro správné fungování webu, analýzu provozu a návštěvnosti a personalizaci obsahu a reklamy. Spravovat nebo blokovat využívání jednotlivých druhů cookies můžete v nastavení cookies pod záložkou Upravit. Pokud nám k tomu udělíte souhlas, můžeme informace o užívání našich webových stránek sdílet také s našimi reklamními a analytickými partnery. Více informací v Zásadách cookies!
Všechna oddělěníAuto blogMoto blogRacing team
Všechny kategorieTestySoutěžeRecenzeČlánkyViděli jste násRozhovoryMiniseriál
Zpět na články
Auto blog
Náhradní
motodíly
vyhledávání
dle
motocyklu
Atv pneu
Atv pneu
Auto pneu
Autopneu
Moto pneu
Motopneu
Náhradní
autodíly
vyhledávání
dle
automobilu
Alu disky
Alukola
a disky
Články
Rozhovory
Pneumatiky Barum a covid-19
Pneumatiky Barum a covid-19
Pneumatiky Barum a covid-19
Pneumatiky Barum a covid-19
Líbí se vám tento článek? Sdílejte ho!
Sdílet na Facebooku
1534x
Článek zobrazen:
2x
Hodnoceno:
5
Celkové hodnocení:
Články
Rozhovory

Otázky pro Continental Barum - nejen o covidu-19

Koronavirová pandemie má samozřejmě dopad i na přezouvání pneumatik. Podle průzkumů společnosti Continental Barum totiž na letní pneumatiky letos přezulo necelých 70 procent řidičů. Bude se podobná situace opakovat i v nadcházející zimní sezóně?

Pneumatiky Barum a covid-19

Citelné ztráty

Může to být docela dost dobře možné. Třeba proto, že koronakrize zasáhla některé motoristy už natolik, že se dostali do určité finanční tísně. A zimní sady pneu si prostě nemohou, nebo nechtějí koupit. Případně přesunuli své nákupní priority jinam. Přesto by měli o pneu domácí výroby značný zájem.

Pneumatiky Barum a covid-19

I proto, aby jejich nákupem podpořili tuzemskou ekonomiku. V otrokovickém závodě Continental Barum v loni sice vyrobili okolo 20 milionů plášťů pro osobní, a 1,5 milionů pro nákladní automobily, letos jej ovšem koronavirová krize citelně zasáhla, a výrobu museli dokonce na nějaký čas zastavit. A ztráty budou veliké.

Domácí značky v popředí

Jak z průzkumů vyplývá, čeští řidiči nejčastěji jezdí na pneumatikách lokálních výrobců. Takže podporu značek, vyráběných v České republice, bude při koupi zvažovat až osmdesát procent dotázaných. Navíc tradiční českou značku Barum má na svém autě obutou až 36 procent z nich. Přitom stále oblíbené jsou i pláště od našich sousedů značky Matador.

Tři otázky pro Romana Moška

Pneumatiky Barum a covid-19

Pneumatiky Barum na našem trhu však nepocházejí jenom z otrokovického závodu, ale vyrábějí se třeba také ve Francii, Rumunsku, Malajsii, Portugalsku, nebo i v Číně. Jsou dostatečně kvalitní? Pro Megamax24 odpovídá Roman Moško, manažer komunikace Continental Tire Divizion pro Českou a Slovenskou republiku.

Jaká je kvalita pneumatik Barum vyráběných v zahraničí? Nejen naši zákazníci totiž silně preferují jen a pouze pneu z Otrokovic. A gumy třeba z Portugalska, Rumunska nebo Malajsie většinou odmítají. Mají k tomu důvod?

„ Naši zákazníci nemají žádný důvod k jakékoliv preferenci, nebo upřednostňování domácího výrobního závodu v Otrokovicích. Předpokládáme, že jde o přímou asociaci k domácí značce, a ta samozřejmě vytváří určitou část tohoto povědomí. Koncern Continental si však nemůže dovolit narušit, nebo poškodit důvěru svých zákazníkům, a dělá všechno pro to, aby každý z výrobních závodů produkoval stejně kvalitní výrobky.“

Jak se liší, liší-li se vůbec, například jejich technické specifikace, případně technologické postupy a podobně, od výroby v závodě v Otrokovicích?

„Všechny výrobní procesy v rámci jednotlivých závodů koncernu Continental jsou nastaveny, standardizovány, a neustále auditovány tak, aby nedocházelo ke kvalitativní různosti v rámci výrobního portfolia.“

Co k takovému kroku společnost Continental Barum vede, a jaké jsou výhody této firemní strategie?

„Jednoznačně nás k tomu vede diverzifikování výrobních kapacit po jednotlivých výrobních závodech ve světě. Je to samozřejmě hlavně otázkou zvyšování efektivity výrobního procesu.“

Pneumatiky Barum a covid-19

21.09.2020
autor: Ivan Mašek
Pneumatiky Barum a covid-19
Pneumatiky Barum a covid-19
Pneumatiky Barum a covid-19
Pneumatiky Barum a covid-19
Líbí se vám tento článek? Sdílejte ho!
Sdílet na Facebooku
1534x
Článek zobrazen:
2x
Hodnoceno:
5
Celkové hodnocení:
Podobné články

Lamborghini Huracan končí výrobu

Automobilka Lamborghini se loučí s modelem Huracán a vyrábí limitovanou edici tohoto vozu.
Celý článek

Bridgestone žaluje Apollo Vredestein

Společnost Bridgestone podala žalobu na indicko-nizozemský Apollo Vredestein kvůli značce pneu Pinza.
Celý článek

Novinka na trhu: Nordman Solstice 4

Nokian přišel s řadou Nordman už v roce 2004, nicméně vloni ji znovu oživil jako svou nezávislou značku.
Celý článek

Vítěz testů: PremiumContact 7

Nadprůměrné výkony na suché i mokré vozovce, jistá a bezpečná jízda. Skvělá vizitka novinky od Continentalu.
Celý článek
Zpět na výpis