Nahoru
Dolu
KontaktyAutoMotoČtyřkolkaServisBlog
Všechna oddělěníAuto blogMoto blogRacing team
Všechny kategorieTestySoutěžeRecenzeČlánkyViděli jste násRozhovoryMiniseriál
Zpět na články
Auto blog, Megamax24 racing team
Náhradní
motodíly
vyhledávání
dle
motocyklu
Atv pneu
Atv pneu
Auto pneu
Autopneu
Moto pneu
Motopneu
Náhradní
autodíly
vyhledávání
dle
automobilu
Alu disky
Alukola
a disky
Články
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Líbí se vám tento článek? Sdílejte ho!
Sdílet na Facebooku
299x
Článek zobrazen:
2x
Hodnoceno:
5
Celkové hodnocení:
Články

Carboniacup 2019

Formule Renault 2.0 v barvách stáje Lutopol Racing

V právě skončeném devátém ročníku mezinárodních okruhových závodů seriálu Carboniacup se poprvé představila nová stáj Lutopol Racing Team. A rovnou s formulí Renault 2.0. Jedním z jejích hlavních sponzorů se stala i společnost Megamax24.

CarboniacupCarboniacupCarboniacup

Nadšený milovník závodních aut

Tým s nemalými ambicemi založil Radek Polák, majitel společnosti Lutopol, dlouholetý příznivec a nadšený obdivovatel závodních vozů. A společně se svými spolupracovníky vytvořili jeho základní vizi, koncept i organizaci. V prvním roce s cílem postupně vyladit fungování celé stáje, nabrat nové zkušenosti, zařadit se mezi zkušené jezdce okruhových závodů, a – v neposlední řadě - přivést na tribuny co nejvíc diváků. V sezóně 2020 potom chtějí jít ještě dál, a bojovat už o první příčky. Zároveň plánují do motoristického sportu víc zapojit mladé, a případné nadějné jezdce dostat z ulic nebo od počítačů na závodní tratě. Nejdřív samozřejmě za volanty motokár. Proto založili i vlastní motokárový tým s názvem Lutopol Rookie.

Carboniacup

V duchu Lando Norrise

V týmovém depu se tak objevil jejich hlavní trumf pro letošní rok - vůz formule Renault 2.0 vyrobený sice v roce 2014, ovšem s loňským faceliftem, a s nevšední závodní historií. Šlo totiž o původní monopost Lando Norrise, současného pilota formule F1 ze stáje McLaren, kde je jeho parťákem Carlos Sainz jr. Formuli navíc dostal na starost servisní tým RE z Plzně s velmi zkušenými mechaniky, kteří předtím měli v péči i formule Gloria C8F, F4 a právě Renault 2.0.

 

CarboniacupCarboniacupCarboniacup

Pár čísel

Formule Renault 2.0 váží 506 kilogramů, a motor o objemu 1 998 cm³ dává výkon 154 kW. Se sedmistupňovou sekvenční převodovkou zrychluje z nuly na stovku za 2,9 vteřiny, s maximálkou 250 kilometrů v hodině. Na sto kilometrů spolyká tak 35 až 45 litrů 100 oktanového benzinu. Při závodech spotřebuje, podle stylu jízdy a povětrnostních podmínek, i dvě sady pneu - přední s rozměrem 180/550 R13, a zadní s rozměrem 240/570 R13.

 

Carboniacup

Splněný sen

Letošní Carboniacup, seriál sedmi závodů amatérů s osobními i formulovými vozy, se jel od dubna do října nejen na mosteckém okruhu, ale také na slovenském Slovakiaringu, maďarském Hungaroringu, nebo v Německu na okruhu EuroSpeedway Lausitz. Koncem srpna však Radek Polák motoristický svět nečekaně navždy opustil… Přesto stačil ve třech závodech nasbírat za volantem formule Renault 2.0 do celkového pořadí 34 bodů, a získat i dvě bronzové medaile. V jejím kokpitu si tak na závodních okruzích splnil svůj velký sen.

Zajímá vás to víc?

Zaujal vás náš článek a chcete vědět o stáji více? Stačí se mrknou na facebookové stránky stáje, kde najdete veškeré info o teamu a závodech, a určitě team potěší vaše podpora formou lajku.

 

Foto: Jan Říha, Megamax24

31.10.2019
autor: SuperAdmin
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Carboniacup
Líbí se vám tento článek? Sdílejte ho!
Sdílet na Facebooku
299x
Článek zobrazen:
2x
Hodnoceno:
5
Celkové hodnocení:
Podobné články

Rozhodující teplota pro obouvání zimních pneu

Přezouvání z letních na zimní gumy doporučují nejen výrobci, ale i klimatologové. Na teplotě totiž záleží!
Celý článek

Carboniacup 2019

Zajímají vás formule a krásné holky? Připravili jsme pro vás článek o Carboniacupu s "naší" formulí, a při té příležitosti jsme nafotili fotky s krásnou slečnou Leou.
Celý článek

Dálniční známky pro rok 2020

Elektronických dálničních „známek“ se zatím nedočkáme. Když tak až v roce 2021...
Celý článek

Sestavili jsme žebříček deseti TOP značek pneu, které se opravdu vyplatí

Desítka zimních pneumatik, na které se můžete spolehnout. A navíc vás finančně nezruinují!
Celý článek
Zpět na výpis