
8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdové kotouče EBC. Vyrobeno ve Velké Británii.
Cílem vývoje je zlepšit brzdné chování ve srovnání s původním brzdovým kotoučem. EBC používá HPSR ocel s nízkým obsahem uhlíku, která má o 18% vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči rzi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se při brzdění otře v oblasti kontaktní zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti se může po dlouhé době vytvořit mírný rezivý film.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány v designu ptačího křídla, aby vystačily s co nejmenším počtem otvorů a zároveň optimalizovaly čištění brzdového kotouče od dešťové vody a brzdového prachu. Čím méně otvorů je, tím lepší je chování za mokra při brzdění a tím nižší opotřebení.
- Pevný brzdový kotouč.
- Vyrobeno z válcované nízkouhlíkové oceli HPSR.
- Brzdná plocha vyvrtaná s optimalizovaným vzorem děr.
- Radiálně broušené.
- Pozinkováno pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje brzdové destičky EBC Organic nebo pro sportovní řidiče slinuté brzdové destičky EBC Double-H.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Ducati 851 851 Strada | 851S3 | 1991 | 2 | 851 | 91 PS, 67 kw | - | - |
Ducati 851 851 Strada | 851S3 | 1992 | 2 | 851 | 95 PS, 70 kw | - | - |
Ducati 888 888 SP5 Sport Production | 888S1 | 1993 | 2 | 888 | 118/97 PS, 87/71 kw | - | - |
Ducati 888 888 Strada | 888S | 1993 | 2 | 888 | 100 PS, 74 kw | - | - |
Ducati 888 888 Strada | 888S | 1994 | 2 | 888 | 100 PS, 74 kw | - | - |
Ducati 888 888 Strada | 888S | 1995 | 2 | 888 | 100 PS, 74 kw | - | - |
Ducati 888 888 Strada | 888S | 1996 | 2 | 888 | 100 PS, 74 kw | - | - |
Ducati 907 900 ie | 906PI2 | 1990 | 2 | 900 | 90 PS, 66 kw | - | - |
Ducati 907 900 ie | 906PI2 | 1991 | 2 | 900 | 90 PS, 66 kw | - | - |
Ducati 907 900 ie | 906PI2 | 1992 | 2 | 900 | 90 PS, 66 kw | - | - |