
8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC HPSR, tuhá verze. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou oceli HPSR s 18% vyšším koeficientem tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Kromě toho je celý povrch chráněn 3x silnou vrstvou zinku, která se brzdí v oblasti stykové zóny brzdového obložení. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti snadno vytvořit tvar rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdění za mokra a tím nižší opotřebení.
- Brzdový kroužek obrobený z kované oceli s nízkým obsahem uhlíku HPSR.
- Proto nedošlo k deformaci brzdového kotouče ani při maximálním zatížení.
- Žádná vitrifikace brzdového povrchu, koeficient tření zůstává konstantní.
- vrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Nejnižší výrobní tolerance.
- EBC doporučuje brzdové destičky EBC Double-H Sinter pro nejlepší brzdný výkon.
- Nezávislý design.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Husaberg FS 450 C Supermoto | - | 2004 | 1 | 450 | - | - | |
Husaberg FS 450 E Supermoto | - | 2004 | 1 | 450 | - | - | |
Husaberg FS 650 C Supermoto | - | 2004 | 1 | 650 | - | - | |
Husaberg FS 650 E Supermoto | - | 2004 | 1 | 650 | 59 PS, 43 kw | - | - |
KTM Adventure 640 E LC4 | - | 2003 | 1 | 640 | 54/34 PS, 40 /25kw | - | - |
KTM Adventure 640 E LC4 | - | 2004 | 1 | 640 | 54/34 PS, 40 /25kw | - | - |
KTM Adventure 640 E LC4 | - | 2005 | 1 | 640 | 54/34 PS, 40 /25kw | - | - |
KTM Adventure 640 E LC4 | - | 2006 | 1 | 640 | 54/34 PS, 40 /25kw | - | - |
KTM Adventure 640 E LC4 | - | 2007 | 1 | 640 | 54/34 PS, 40 /25kw | - | - |
KTM Adventure 640 LC4 | - | 2001 | 1 | 640 | 49 PS, 36 kw | - | - |