
8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC MX pro offroad / enduro a ATV. MADE IN UK.
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC používá nízkouhlíkovou HPSR ocel, která má o 18% vyšší koeficient tření. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel. Celý povrch je navíc chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se během brzdění v oblasti brzdové destičky brzdí. Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti jednodušeji tvarovat rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve vozidle Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdný výkon za mokra a tím nižší opotřebení.
- Pevný brzdový kotouč.
- Vyrobeno z tepelně zpracované uhlíkové oceli.
- Vyvrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- EBC doporučuje brzdové destičky EBC Organic TT nebo sportovní řidiče EBC sintrové brzdové destičky ve směsi R nebo MXS.
- Nezávislý design.
- Tloušťka brzdového kotouče se může lišit v porovnání s původní částí.
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Husqvarna CR 125 | 2H00AA | 2006 | 1 | 125 | ZCG 2H00AA-6V050001 | ZCG 2H00AA-6V050300 | |
Husqvarna CR 125 | 2H00AA | 2007 | 1 | 125 | ZCG 2H00AA-7V050001 | - | |
Husqvarna CR 125 | 2H00AA | 2008 | 1 | 125 | ZCG 2H00AA-8V050001 | ZCG 2H00AA-8V059999 | |
Husqvarna CR 125 | 4H00AA | 2009 | 1 | 125 | ZKH 4H00AA-9V050001 | ZKH 4H00AA-9V050151 | |
Husqvarna CR 125 | 4H00AA | 2010 | 1 | 125 | ZKH 4H00AA-9V050152 | - | |
Husqvarna SM 250 R euro3 | H800AD | 2007 | 1 | 250 | ZCG H800AD-7V000001 | - | |
Husqvarna SM 400 R | H801AD | 2006 | 1 | 400 | ZCG H801AD-5V006000 | - | |
Husqvarna SM 400 R | H801AD | 2007 | 1 | 400 | ZCG H801AD-7V000001 | - | |
Husqvarna SM 450 R | H812AB | 2006 | 1 | 450 | 50 PS, 37 kw | ZCG H812AB-6V001014 | - |
Husqvarna SM 450 R euro2 | H812AB | 2007 | 1 | 450 | 50 PS, 37 kw | ZCG H812AB-7V000001 | - |