8:00 - 16:00
Zavřeno
Brzdový kotouč EBC Contour
Cílem vývoje je zlepšení brzdného účinku oproti původnímu brzdovému kotouči. EBC využívá tepelně zpracované uhlíkové oceli pro brzdové kotouče MX Contour. Tato ocel je mnohem odolnější vůči korozi než litá ocel.
Celý povrch je navíc chráněn vrstvou zinku o tloušťce 3 mikrony, která se během brzdění v oblasti brzdové destičky brzdí.
Pouze v této oblasti lze při prodloužené životnosti jednodušeji tvarovat rzi.
Brzdové kotouče jsou vyvrtány ve vozidle Vogelschwingendesign, aby se co nejvíce díry spojily s optimalizací čištění brzdového kotouče dešťové vody a brzdového prachu. Čím menší počet otvorů, tím lepší je brzdný výkon za mokra a tím nižší opotřebení.
- Top proud Contourdesign
- Pevný brzdový kotouč, velmi lehký, zcela nový profil
- Vyrobeno z tepelně zpracované uhlíkové oceli.
- Vyvrtaný povrch brzdy s optimalizovaným vzorkem otvorů.
- Radiálně mletý.
- Pozinkované pro ochranu proti korozi.
- Nezávislý design.
- Tloušťka brzdového kotouče se může lišit v porovnání s původní částí.
MADE IN UK
Model | Číslo rámu | Rok výroby | Válec | Objem | Výkon | Od VIN | Do VIN |
Ducati 748 748 Strada Biposto | 748S | 1999 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 Strada Biposto | H300AA | 2000 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 Strada Biposto | H300AA | 2001 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 Strada Biposto | H300AA | 2002 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 748 748 Strada Biposto | H300AA | 2003 | 2 | 748 | 98 PS, 72 kw | - | - |
Ducati 851 851 S | 851S | 1988 | 2 | 851 | 102 PS, 75 kw | - | - |
Ducati 851 851 S | 851S | 1989 | 2 | 851 | 105 PS, 77 kw | - | - |
Ducati 851 851 S | 851S | 1990 | 2 | 851 | 105 PS, 77 kw | - | - |
Ducati 851 851 Strada | 851S3 | 1991 | 2 | 851 | 91 PS, 67 kw | - | - |
Ducati 851 851 Strada | 851S3 | 1992 | 2 | 851 | 95 PS, 70 kw | - | - |