
Použité směsi a technologie:
Asymetrický dezén běhounu = nabízí lepší ovladatelnost a vysokou odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu. To přináší lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách a lepší odolnost proti aquaplaningu.
Rovnější profil běhounu = nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha poskytuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce. To přináší lepší stabilitu a přesnost řízení, snížené opotřebení běhounu, vynikající stabilitu a přesnost v zatáčkách i výjimečnou přilnavost za sucha.
Směs se složkou Dual Silica = směs zlepšující výkon při akceleraci a snižující opotřebení běhounu. To přináší mimořádný výkon při brzdění a akceleraci, excelentní ovladatelnost na silnicích v létě i na podzim s vysokou přilnavostí.
Multiprofilový běhoun (MRT) = dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce. To přináší výrazně lepší kontrolu nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek, lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha a vylepšené ovládání v zatáčkách.
Technologie Maximum Flange Shield (MFS) = systém ochrany okraje ráfku využívající gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna, která chrání drahé ráfky z lehkých slitin před poškozením o obrubník. (Dostupné pouze ve vybraných rozměrech).
Bezešvý pás (JLB) = technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech. To přináší výjimečnou stabilitu ve vysokých rychlostech a plynulé, rovnoměrné opotřebení běhounu.
RunOnFlat = samonosná technologie Dunlop (DSST) umožňuje pokračovat v jízdě i po proražení či ztrátě tlaku, a to až 80 km. Pneumatiky RunOnFlat využívají zesílené bočnice, které umožňují zachování pojízdnosti pneumatiky i po úplné ztrátě tlaku.
(Bezpečnostní upozornění: pneumatiky Dunlop RunOnFlat by měly být používány pouze u automobilů, které jsou navrženy pro jízdu s prázdnými pneumatikami a vybaveny plně funkčním zařízením pro varování při poklesu tlaku v pneumatice, jako je například Dunlop WARNAIR. Neměl by být překročen maximální dojezd 80 km (50 mil) a maximální rychlost 80 km/h (50 mph). Údaje pro jednotlivá vozidla se mohou lišit. Najdete je v příručce k vozidlu).
Specifická patní oblast = posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem nabízející přesné řízení, zvyšující ovládání a umožňující tak vynikající odezvu vozovky. To přináší lepší odezvu vozovky, vyšší stabilitu a přesnost.
Směs běhounu s obsahem Silica-Plus = směs siliky vyvinutá pro závodní automobily, která nabízí vysokou úroveň přilnavosti, zejména na mokrých vozovkách a při nízkých teplotách. To přináší mimořádný výkon při brzdění a akceleraci, vysokou přilnavost v mokrém i chladném počasí a nízké opotřebení běhounu.
Proměnný objem hmoty dezénu = asymetrický dezén s proměnným objemem hmoty nabízí vysokou úroveň odolnosti proti aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách a mimořádnou přesnost řízení.
Nanočástice = složení běhounu obsahuje závodní uhlíkové nanočástice. Ty jsou smíchané s pryskyřicí a polymery. Zajišťují tak vynikající adhezi na suché i mokré vozovce. To přináší vynikající přilnavost za sucha i za mokra, přesné brzdění a snížené opotřebení běhounu.
O společnosti:
Dezén | SP SPORT MAXX GT |
Výrobce | DUNLOP |
Šířka | 245 |
Profil | 40 |
Průměr | 18 |
Zátěžový index | 93 |
Rychlostní index | Y |
Valivý odpor | F |
Přilnavost | B |
Hlučnost | 68 dB |